torsdag 26 januari 2017

Göteborgsklassikern 2014 avklarad

I och med Finalloppet i lördags är Göteborgsklassikern avklarad.




Undrar när jag senast fick ett diplom?


Total tid 2h 45 min och 25 sek.

Det där med tider är alltid lite roligt. Nu tror jag inte att jag kommer att göra om detta, men man vet ju aldrig. Tider är till för att slås men det måste ju inte vara jag som gör det. Vad roligt det vore om mina grabbar när tiden är inne skulle få för sig att försöka slå farsan.

Och nej, jag hoppas inte att de klarar det :)

Avskyr hyckleriet i media när gamla idrottsmän- och kvinnor menar att det är så roligt när deras gamla rekord slås. Finns det någon som på allvar tror att de tycker så?

Inte jag i alla fall. Klart man vill vara bäst, så länge som möjligt...

Tänk om grabbarna och jag en dag tillsammans kunde genomföra olika tävlingar. Det vore roligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar