måndag 11 juni 2018

Mängder med mål

Ironman Kalmar?     100 miles igen?     Giftfri     Bra sömn!     Bra kost!      Träning/rörelse varje dag!
 
Stå upp     Mer tålamod     Röra mig jorden runt     Springa jorden runt     Överraska min fru oftare 

Mer i naturen     Berömma andra mer     Avvisa Jantelagen     Springa i snitt 1 mil om dagen i ett år

Läsa mycket!    Våga prova och tänka nytt     Uppleva     Campa/tälta mer 

Mer äventyrslöpning     Uppskatta det enkla och vardagliga     Se andra människors behov 

Utmana mig själv     Lära mig dansa     Lära mig spela ett instrument     Kallbada     Basta!

Tuffare styrketräning?     Njuta här och nu     Fortsätta vara tillräckligt bra     Förstå andra

En svensk klassiker!     Fasta!     Åka skidor     Göteborgsklassikern!     Åka mindre med bil 

Mängder med mål. En del genomförda. Några jag är tveksam till och ständiga följeslagare.
Målen är givna och samtidigt föränderliga men alla syftar till ett gemensamt huvudmål:

Min mentala och fysiska hälsa. Här och nu och i framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar